søndag den 27. maj 2012

København vol.2

Lørdag

Jeg havde forberedt mig lidt hjemmefra og fundet nogle butikker jeg gerne ville forbi på vores tur rundt i København. Manden, svigermor og hendes mand ville gerne se karneval i stedet for at shoppe. De blev derfor sat af ved Gammeltorv, imens tøffede jeg rundt efter de adresser jeg havde skrevet ned. Det var hyggeligt at komme lidt væk fra strøget og ud i de små sidegade med special butikker. Jeg var en tur forbi Retro Villa, Stilleben og Konditor La Glace. Jeg fandt også frem til butik NØ, hvor jeg købte midt med hjem. Jeg nåede desværre ikke forbi Blomsterbergs konditori så det har jeg tilgode til en anden gang.

 Maskingtape

2 stjerner fra Rie Elise Larsen som laver skønne papirklip

 Gavepapir som bl.a. skal bruges til en ramme


 Aftensmaden på Bakken


 Spareribs med bagt kartoffel, til retten var der 4 forskellige slagt barbeque sovs at vælge imellem

De andre spiste stegtflæsk med kartofler og persillesovs



 Udsigten fra vores pladser i revy teltet

Søndag

Da vi havde spist morgenmad ved hotellet gik vi en tur op af Gl. Kongevej for at finde Meyers deli. Jeg havde ikke plads til dessert igår da vi spiste i Magasin så fik lokket de andre med på en gåtur inden togturen hjem til Kolding igen.
Desværre var kage udvalget ikke så stort som hvis det havde været Meyers bageri men min mand og jeg fik valgt hver vores "kage".
 Tebirkes fra Meyers deli

Æblejuice med havtorn

Min første plader Valrhona chokolade


Jeg fik en kanelsnurre hos Meyers deli
-Og maden blev serveret på kongeligt porcelæn :) fint skal det være

Billede fra arkivet

Sådan ser mine hjemmebagte kanelsnurre ud


Vi har en tur tilgode til København, da vi desværre ikke havde tid til at besøg Tivoli. Så det må blive en anden gang :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar