torsdag den 24. maj 2012

Kagelager

Så er kagelageret fyldt og og jeg har nu marcipan til et par jordbær kager eller 3.


Jeg fandt mandelmel til 10 kr pr pose, så næste kage udfordring bliver at finde en god opskrift hvor melet kan bruges i.

Manden havde en jordbærtærte med på job igår og han havde fået besked på at der skulle tages billede af kagen, sådan så jeg kunne se lagene i kagen.. Det glemte han dog desværre og alt der var hjem igen var formen med krummer. Meldingen fra hans kollegaer var at den smagte rigtig godt og denne gang var hyldeblomst cremen stivnet helt. Opskriften er fundet her.

Jeg nåede ikke selv at smage kagen.. Øv

Syrener plukket på gåturen med hunden, jeg fandt desværre kun de lyselilla. Hvide og mørke lilla syrener er eller også super flotte. De dufter skønt og minder mig om sommer. En lille buket pynter nu i stuen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar