tirsdag den 22. maj 2012

Pakkepost

I dag fik jeg endelig besked om at min pakke var klar til afhentning. Afsted på cykel efter pakken. 
Den viste sig dog at være lidt større end forventet. Pakkens afsender er Nordform. En god netbutik som har stort udvalg af karton, maling og stansejern. Nu er min samling vokset og jeg glæder mig til at skulle lave kreative billeder meget snart. I dag vil jeg nyde det gode vejr og glæde mig over at posten har været forbi med det nye nr af boligliv. 





Mine krydderurter spirre og jeg ser frem til at kunne plukke frisk basilikum og purløg meget snart

Tøjstativet har fået ny snor og tøjet er hængt til tørre

Boligliv + tillæg.. Skønt

2 kommentarer:

  1. Det ligner Bettinas samling, tror i er bidt af en gal hobby mand begge to.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil gerne se hendes samling en dag, har kun hørt Simon fortælle om at det er en stor kasse fyldt med stansejern. Men det er sjovt at lave kort og billeder med.

      Slet