søndag den 13. maj 2012

Hækle projekt

For en lille måned siden begyndte jeg på at hækle et tæppe. 4 farver og garnet er købt i Stof2000. Der blev slået rigtig mange luftmasker op og tæppet måler ca 80 cm i bredden. Mønstret er muslingeskaller og jeg hækler en gang frem og tilbage med hver farve inden jeg skifter. Tæppet måler nu 50 cm i længden og jeg har regnet mig frem til at det tager ca 25 min at hækle hver farve. Heldigvis er det nemt at hækle muslingeskaller og det kræver kun lidt at tælle masker. Jeg har ingen deadline på hvornår tæppet skal være færdig, men hygger mig med det og glæder mig til at det engang bliver færdig. 


 Glæder mig ikke til at skulle afslutte alle enderne

 Hver musling består af 5 stangmasker

Mønstret har jeg fra en bog om hæklede mønstre købt i Panduro hobby til 50 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar