fredag den 25. maj 2012

Et 1/2 glas peanutbutter..

.. Har stået i skabet nogle uger og hverken min mand eller jeg nyder en mad med peanutbutter ind imellem. Glasset er resterne fra en mariade vi lavede til en svinemørbrad for nogle uger siden.
Jeg ser meget Go' morgen Danmark og ser det glædeligt når Louisa Lorang er i studiet for at lave mad. Hendes blog har mange rigtig lækre opskrifter og en af etiketterne er: chokolade.... Der faldt jeg over chokolade fudge og senere fandt jeg en med peanutbutter.

I går gik jeg igang og fik vejet af og heldigvis passede mængden af peanutbutter til opskriften. Jeg kom fudgen i køleskabet og den har stået til i dag hvor jeg har skåret den i små mundrette stykker. Nøj hvor det smager godt. Syndigt som Louisa ville sige.  Smager af snickers bare lidt bedre.

Opskiften findes her og det er nemt at lave.


Hov.. Der mangler noget, men måtte li smage på det igår aftes, derfor mangler bunden.
- Hjerteformen er brugt fordi den er af silikone og det gør det nemmere af få det ud af formen

Peanutbutter fudge skåret ud i små tern 

 Syndigt

Haps

Ingen kommentarer:

Send en kommentar