mandag den 30. april 2012

Weekendens indkøb

Ny kogebog var et impulskøb i fredags. Jeg så et lille uddrag af opskrifterne i et madblad og derefter var fristelsen for stor. Bogen indholder opskrifter på muslibar, smoothies og kager. Opskrifterne er uden hvede, og  sukker.En bog med lækre og sunde snacks som snart skal afprøves.

Sundt sødt af Pia Krøyer- pris 199,-

Indkøb fra "Det blå marked" i Låsby, hvor familien og jeg var forbi i lørdags da vi var på familietur.


Garn købt pga farverne, hvad det skal blive til ved jeg ikke endnu


Karton i mange skønne farver


Morgen- Middag- Aften Platte af Bjørn Wiinblad
Dagens kup

Bjørn Wiinblad billeder til 10 kr stykket. De minder mig om barndomme, da mine forældre havde de samme billeder hængende på væggen. Min mor kan ikke huske om de er smidt ud eller gemt på loften, men det er også lige meget nu da jeg har købt dem selv.
Billederne er allerede pillet ud af rammen og skilt fra pap baggrunden. Jeg overvejer at klistre dem på farvet karton i stedet og sammen to og to, men intet er besluttet endnu. Jeg er rigtig glad for købet og over endelig at have billeder af Bjørn Wiinblad.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar