onsdag den 4. april 2012

Nyt køkkenudstyr.. Jubii

Jeg har i længere tid talt meget om en støbejerns gryde bl.a. til at bage brød i. Så i går da jeg fandt en passende "undskyldning"/ god forklaring på hvorfor gryden skal bo i vores hjem, tog jeg skridtet og købte en støbejerns gryde. Gryden er ikke en hvilken som helst gryde, det er en Le Creuset gryde i lilla 4,2 liter. Nu har jeg en gryde til resten af livet.

Gryden er købt i Imerco og jeg fandt den på tilbud til 799,- så jeg sparede 500,- på gryden, det letter lidt på samvittigheden.





Jeg håber at kunne finde på flere opskrifter med tiden hvor gryden kan indgå i.
I går da jeg kom hjem med gryden blev grydebrøds dejen sat over med det samme, så om ca 45 min er der frisk bagt grydebrød... og jeg glæder mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar