mandag den 30. april 2012

Familietur

i Lørdags var vi på tur med med min familie. Udflugten var mine forældres sølvbryllupsgave som de fik tilbage i februar. Dagens indhold fik de først afvide på dagen. Vi startede med morgenmad hos os og derefter gik turen mod Århus Aros kunstmuseum.
Boy
6 m høj dreng lavet af glasfiber

Regnbuen over Aros
Regnbuen

Billede fra en af udstillingerne på Aros
- Min lillebror vil gerne at jeg maler noget lignende til hans lejlighed

Middagsmaden blev spist i naturskønne omgivelser ved himmelbjerget. Jeg har ikke været på himmelbjerget siden jeg var lille og mine søskende kunne ikke huske hvad det er.
Desværre begyndte det at regne imens vi spiste frokost så turen til tårnet var kort og billederne derfra blev en smule triste og grå.

Smør selv picnic

Leverpostej også kaldet "feriemadder" i min familie
-1 pakke rugbrød, leverpostej og agurk har været nok når vi har været på vej på ferie eller udflugt.

Om eftermiddagen var vi på "Det blå marked" i Låsby ikke langt fra Himmelbjerget. Nyt indlæg om mine super loppefund kommer senere.

Til aften havde vi bestilt bord på en fransk restaurant i Århus, Le Pagnole. Der var få retter at vælge i mellem og måske en smule finere end hvad vi er vant til i vores familie. Vi valgte forret og hovedret og blev positivt overrasket over maden. God smagsoplevelse og super hyggeligt sted, som jeg er glad for at have prøvet noget andet end vi måske ellers ville have valgt.

Alt i alt en super hyggelig dag og skønt at være sammen med mine forældre og søskende.




1 kommentar:

  1. Dejligt at i fik gjort alvor af gaven og dejligt at det også blev en hyggelig tur.. Vi bruger også den med rugbrød og leverpostej nok arveligt.

    SvarSlet