mandag den 20. februar 2012

Sølvbryllups kage

I sidste uge havde jeg travlt med at lave kage til mine forældres sølvbryllup. 
Kagen bestod af 

Lys lagkagebund
Limemousse
Mørk lagkagebund
Torbleronemousse
Lys lagkagebund

Smurt op med smørcreme
Overtrukket med marshmallowfondant og pyntet med glassur og kakao fondant.

Jeg havde lavet to kager og der var kage nok til 80 gæster. Der blev serveret flere andre slags kager sammen med lagkagerne.
Jeg begyndte søndag med at bage bundene og tirsdag aften sent var kagerne færdige.





Billeder fra dagen
Blomsterne i æresporten

 Æresporten ved deres hoveddør

Min søster, hendes kæreste og jeg fik æren af at folde 74 servietter som denne. 


Gavebordet var fyldt med gaver og blomster

 Alle gæsterne blev bedt om at tegne eller skrive små beskeder på cikler. Cirklerne skal sættes sammen til et stor billede, som skal sættes i ramme. Til minde om dagen

Kort før midnat dansede sølvbryllupsparret brudevalsen og sokkerne blev klippet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar