onsdag den 1. februar 2012

Hæklerier

Uglen Ulrik
Endnu en ugle til min samling, denne gang en hæklet en af slagsen.
Fandt opskriften på uglen Her . Jeg startede igår og i dag er den færdig. Opskriften er nem at følge og resultatet er blev rigtig godt. Jeg har dog valgt at hækle på hæklenål nr 3 og ikke med dobbelt garn. Garnet er fra Søsterne grene og øjenene er lavet af filt.


Suttesnor
Min første bestilling på mine hæklede suttesnore er nu færdig og klar til afsendelse. Ideen kommer fra bogen "Hæklede dyr" og "flere hæklede dyr". Klemmen til at sætte fast med er købt i Stof 2000.

Mit næste hækle projekt er en eller flere af disse Hækle opskrifter.

Jeg går med ideen om at hækle en Sophus Falck. Jeg arbejder selv ved Falck og synes det kunne være sjovt at hækle en. Heldigvis har jeg en kollega som også er med på ideen, så vi arbejder lidt på en evt opskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar