søndag den 29. januar 2012

Sommerfugle samling

Min første sommerfugle samling
Sommerfuglene er trykket ud med stansejern og papiret er farveprøver fra Bilka. Ind til videre er det kun lykkedes mig at finde et lille stansejern med sommerfugl, så jeg er stadig på jagt efter en større en. Jeg synes ideen er rigtig sød og jeg har allerede ideer til endnu et billede.


Det store stansejern bruges til at trykke cirkler ud af mønstret eller farvet papir. Jeg arbejder stadig på et billede hvor jeg selv tegner mønstre og skriver sjove ord på cirklerne. Det kommer på bloggen når det er færdigt.
Gratis farveprøver fra Bilka. 
Jeg synes ideen med farveprøver er super, på den måde kommer farverne til at passe godt sammen. Da jeg ind imellem synes det kan være svært at sætte farver rigtig sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar