søndag den 11. december 2011

Kreativ weekend

Så er weekenden snart ved at være slut. Vi har i dag holdt en lille "før" juleaften sammen med familien, med julemad og børnene har fået gaver .
En af gaverne var et kæmpe perlesæt med 6000 perler i mange farver og former. Jeg har altid gerne siden jeg var lille drømt om en kæmpe æske med perler, så da den mindste af børnene åbnede gaven med perlerne kiggede jeg med, med store øjne.
Til mit store held og glæde blev æsken åbnet og jeg fik lov til at være med, da der skulle laves perlekæder.
Gæsterne er nu taget hjem, men lysten til at lave noget med perler er ikke forsvundet. Aftenen er derfor gået med små sysler med perleplader, perler i ovnen og nu har knapper og perler fået plads på mine finger. Billederne beskriver vidst bedst hvad det hele er endt med.



Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar